Jótálási feltételek

Acer

Acer központi szerviz ügyfélszolgálata: +36 1 555-5200

Az Acer központi szervize az Ön kényelme édrekében Magyarország teljes területén - az itt forgalomba hozott Acer termékekre - szervízgaranciát nyújt ingyenes háztól házig szállítással! Részletes tajékozódásért kérjük, keresse fel az acer weboldalát.

Packard Bell központi szerviz ügyfélszolgálata: +36 1 577-7766

A Packard Bell központi szervize az Ön kényelme érdekében Magyarország teljes területén - az itt forgalomba hozott Packard Bell termékekre - szervízgaranciát nyújt ingyenes háztól-házig szállítással! Részletes tájékoztatásért kérjük, keresse fel a Packard Bell weboldalát.

Ingyenes háztól-házig szállításos garancia!

Az Ön kényelmére, a Korlátozott Jótállás keretében végzett javítások lebonyolításának elősegítése érdekében (visszavonásig) háztól-házig szállítási szolgáltatás is rendelkezésre áll Magyarország területéről a jótállási jegyen feltüntetett termékekre. A háztól-házig szólgáltatásról a www.acer.hu oldalon talál bővebb tájékoztatást. Kérjük, vegye figyelembe, hogy az ingenes háztól-házig szolgáltatás a Korlátozott Jótállás körébe tartozó hibák kijavításának elősegítéseét szolgálja. Amennyiben a hiba nem garanciális a szerviz a bevizsgálásért és a szállításért díjat számíthat föl.

Termékcsoport Modellek Jótállási idő
Acer
Asztali PC/AiO Konzumer - Professzionális (VT2-4) 1 év korlátozott jótállás
Professzionális (VT6) 3 év korlátozott jótállás
LCD monitor Professzionális (B/CB/V sorozat) 3 év korlátozott jótállás
Konzumer 2 év korlátozott jótállás
Notebook Professzionális (TravelMate/Extensa) 1 év korlátozott jótállás + 1 év EU magánszemélyeknek
Konzumer notebook (Aspire, Spin, Swift) 2 év korlátozott jótállás (ITW)
Predator notebook 2 év korlátozott jótállás (ITW)
Tabletek A(ndroid)/W(indows) sorozat 1 év korlátozott jótállás + 1 év EU magánszemélyeknek
Projektor Professzionális (P/S/U-sorozat) 3 év korlátozott jótállás
Konzumer 2 év korlátozott jótállás
Okostelefon Okostelefonok 2 év korlátozott jótállás
Akkumlátor Önmagában vásárolt darab esetén! 1 év korlátozott jótállás
Egyéb tartozék Billentyűzet, egér, külső HDD/SSD 1 év korlátozott jótállás
Packard Bell
Notebook EasyNote sorozat 2 év korlátozozz jótállás
Szoftverek Op.rendszerek, kiegészítő szoftverek 6 hónapos szoftvertámogatás

 


ASUS

Asus központi ügyfélszolgálat:
Telefonszám:+36 1 505-4561 (munkanapokon 9-17 óráig)

Az ASUS Magyarország által működtetett szerviz-ügyfélszolgálat minden notebook, EeePC, PDA, navigáció és LCD termék garanciális ügyintézésében eljár.
A szervizszolgáltatás megrendeléséhez - szerviz-ügyfélszolgálati hibaelhárítás után - a rma.asus-europe.eu/hu oldalon található formanyomtatvány kitöltése szükséges. Magyar nyelvű technikai segítségnyújtás legfeljebb 24 órás válaszadással a http://vip.asus.com/eservice/techserv.aspx oldalon keresztül érhető el.

Notebook/netbook garanciális szervíz:

FixDirect Kft.
1033 Budapest, Huszti út 34
Telefon: +36 1 452-4670
Fax: +36 1 452-4672
email: info@fixdirect.hu
Nyitva tartás: hétfő-péntek: 8-17 óráig

Meghibásodás esetén igénybe tudod venni a szerviz ingyenes háztól-házig garanciáját a www.fixdirect.hu/ErrorReporting?ert=It&clear=True#ContentTop oldalon regisztrálnod kell a meghibásodást.

Minden más termék esetén:
Solution Szerviz Kft.

Cím: 2040 Budaörs, Kinizsi utca 1-3. TESCO parkoló
Nyitvatartás H-P: 9:30-19:00, Sz: 09:00-14:00

Garanciális Asus készülékedet ingyenes futárszolgáltatással eljuttathatod a szakszervizbe. A futárszolgálat igénybevételéhez az alábbi adatokat kell elküldenie a lenovo@tmx.hu e-mail címre.

- Megrendelő neve
- Szállítási cím
- Telefonszám
- Termék típusa
- Gyári sorozatszám (SN)
- Vásárlás dátuma
- Hiba leírása

A javítási bejelentést követően telefonos ügyfélkapcsolatuk felveszi Veled a kapcsolatot, időpont - és helyszínegyeztetés végett.

A javítás befejeztével a MPL futárszolgálat SMS értesítést küld a kiszállítás időpontjáról a megadott telefonszámra. Kétszeri meghiúsult kézbesítés esetén a készülék a Posta által megadott ponton átvehető 10 munkanapig.

 


Bother

Allintechnik Brother Szerviz Kft.
Cím: 1119 Budapest Etele út 59-61
Telefon: +36 1 203-1023
FAX: +36 1 204-1023
Nyitvatartás:  H-Cs: 8-16-ig;  P: 8-14-ig;
info@allintechnik.hu
szerviz@allintechnik.hu

 


Benq

Perfekt Szerviz Hungary Kft.
Cím: 1133 Budapest Pannónia utca 60.
Telefon: +36 1 272-1060, +36 20 987-2367

További információért keresse fel a szervíz honlapját: www.benqszerviz.hu


Canon

Technikai segítségért a www.canon.hu/support/consumer_products/repair.aspx oldalon tájékozódhatsz, meghibásodás esetén ezen a linken tudod regisztrálni meghibásodott készüléked.

 


D-Link

D-Link hibás készüléked garanciáját minden esetben magadnak kell intézned. Ezt a D-Link önkiszolgáló portálján teheted meg.

Az Önkiszolgáló ügyfélportálon:

  • Terméktámogatást kérhet
  • Lejelentheti garanciális igényét
  • Megnyithatja és frissítheti eseteit
  • Regisztrálhatja termékét
  • Aktiválhatja Szolgáltatását

 


Dell

Dell Ügyfélszolgálat: +36 80 016-157

Hibás készülékedet, a fent említett telefonszámon jelentheted le.

 


Fujitsu

Helpdesk: +36 40 200-440
Ügyfélszolgálat: +36 1 999-0380
Fax: +36 1 999-0389

A Fujitsu által nyújtott különféle típusú garanciális szolgáltatásokról, valamint a garancia érvényesítésének feltételeiről a Fujitsu support oldalán tájékozódhatsz.

 


HP

Tonerek, tintapatronok:

Gyári HP patronok és tonerek garanciális ügyintézése a gyártóval történik.
A végfelhasználónak kell felvennie a kapcsolatot a HP-val a +36 1 235 4799 telefonszámon.
Az ügyintézéshez szükség lesz a nyomtató gyáriszámára amiben használni akarták.
Fontos, hogy végfelhasználóként kell felhívni a HP-t, mert csak végfelhasználóknak cserélnek, a csereterméket postázzák.

Nyomtatók:

Készüléked garanciáját ezen az oldalon tudod ellenőrizni.

C szerviz
Cím: 2040 Budaörs, Vasút u. 15. vagy 1134 Budapest, Lehel u. 12.
Telefonszám: +36 1 451 3580
Email: szerviz@chs.hu

További információért és a hibás termék lejelentéséért kattints ide.

 


Lenovo

Ideapad szerviz

Garanciális Lenovo készülékedet ingyenes futárszolgáltatással eljuttathatod a szakszervizbe, vagy a Lenovo budaörsi ügyfélszolgálatán is leadható javításra. Ebben az esetben a javított készülék átvétele ugyanitt lehetséges.  A futárszolgálat igénybevételéhez az alábbi adatokat kell elküldenie a lenovo@tmx.hu e-mail címre.

- Megrendelő neve
- Szállítási cím
- Telefonszám
- Termék típusa
- Gyári sorozatszám (SN)
- Vásárlás dátuma
- Hiba leírása

A javítási bejelentést követően telefonos ügyfélkapcsolatuk felveszi Veled a kapcsolatot, időpont - és helyszínegyeztetés végett.

A javítás befejeztével a MPL futárszolgálat SMS értesítést küld a kiszállítás időpontjáról a megadott telefonszámra. Kétszeri meghiúsult kézbesítés esetén a készülék a Posta által megadott ponton átvehető 10 munkanapig.

A gyári sorozatszámot (SN) notebook és tablet készülék esetén a készülékek hátoldalán lévő címkén, mobilkészülék esetén az akkumulátor alatt lévő címkén, vagy a készülék hátoldalán található. Széria és IMEI szám információk a support.lenovo.com/hu/hu/find-product-name oldalán találhatók, angol nyelven.

További tudnivalók:

- Kérjük, a készülékkel minden esetben küldd el annak töltőjét, akkumulátorát, továbbá a készülékhez tartozó számlát vagy jótállási jegyet is.
- Felhívjuk a figyelmedet, hogy a készüléken tárolt adatokra felelősséget nem tudnak vállalni, a szerviz adatmentést nem végez.

- Amennyiben a készülék garanciálisan érkezik a szakszervizbe, de a szervizben bebizonyosodik, hogy a készülék vagy hiba nem garanciális, a szakszerviz javítás nélkül, előzetesen e-mailes értesítést követően jegyzőkönyvvel küldi vissza. Ebben az esetben lehetőséged van árajánlatot kérni a hiba javítására.
Az árajánlat díja 2400 Ft + áfa, amelyet abban az esetben kell a futárnak a készülék átvételekor megfizetni, ha a javítást nem kéred. Amennyiben az árajánlatunkat írásban (e-mailben) elfogadod, az árajánlat díját nem, csak az ajánlat szerinti javítási díjat kell a futárnak a készülék átvételekor megfizetni.

- Kölcsönkészüléket nem áll módunkban biztosítani a javítás időtartamára.

- A futárszolgálat csomagolóanyagot nem biztosít, így a készülék biztonságos csomagolásáról Neked kell gondoskodnod. 
Javasoljuk, hogy a készüléket és tartozékait annak eredeti csomagolásában küldd be a szervízbe.

Thinkpad szerviz:
Aloha Informatika Kft.
Cím: 1117 Budapest, Irinyi József u. 30 
Telelefonszám: +36 1 372-0325 
E-mail: szerviz@alohainformatika.hu

A szervizek listáját és elérhetőségét a Lenovo hivatalos szerviz listáján találod meg.

Lenovo okostelefon:
Solution Szerviz Kft.
Cím: 2040 Budaörs, Kinizsi utca 1-3. TESCO parkoló
Nyitvatartás H-P: 9:30-19:00, Sz: 09:00-14:00

Kiemelt ajánlataink

TörlésKijelöltek összehasonlítása
Az oldal sütiket használ a felhasználói élmény fokozása céljából. Az oldal böngészésével elfogadja ezt.
Rendben