A kosár üres
Kosár Pénztár

Termék kategóriák

ÁSZF

A Webáruház használatának Általános Szerződési Feltételei (ÁSZF)

ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK

Figyelem! Internetes oldalaink használatával Ön a következő feltételeket magára nézve kötelezőnek fogadja el.

A jelen Általános Szerződési Feltételek (továbbiakban: ÁSZF) a PROFESSIONAL Computer Kft. (továbbiakban: Szolgáltató) által üzemeltetett professional.hu internetes oldalán elérhető szolgáltatásokat (továbbiakban: Szolgáltatás vagy webáruház) igénybe vevő Ügyfél (továbbiakban: Ügyfél vagy Fogyasztó) általi használatának feltételeit tartalmazza. (Szolgáltató és Ügyfél a továbbiakban együttesen: Felek)
Jelen jogügyletekre a 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet (továbbiakban: Korm. rendelet) értelmében a távollevők között kötött szerződésekre vonatkozó szabályokat kell alkalmazni.

1. ÜZEMELTETŐ ADATAI

Üzemeltető: PROFESSIONAL Computer Kft.
Cím: Magyarország, 3100 Salgótarján, Kővár út 1.
Cégünk adószáma: 10719950-2-12
Cégjegyzék száma: 12-09-001359
Nyilvántartásba Ügyfél cégbíróság: Nógrád Megyei Bíróság Cégbírósága
Ügyfélszolgálat: részletes adatok az Ügyfélszolgálat menüben

2. ÁLTALÁNOS TUDNIVALÓK, FELTÉTELEK
 
2.1 Ügyfél a Rendelési igény kitöltésével és elküldésével egyidejűleg elfogadja, és magára kötelezőnek ismeri el a webáruház működésére vonatkozó jelen Általános Szerződési Feltételeket. A Szolgáltató fenntartja a jogot arra, hogy jelen Feltételeket bármikor, az Ügyfélnek küldött előzetes értesítés nélkül módosítsa. Jelen Általános Szerződési Feltételek kiterjednek az oldal vásárlás nélkül történő felhasználására és minden olyan adásvételre és szolgáltatás igénybevételére, melyet Ügyfél a webáruházból történő megrendeléssel kezdeményez.

2.2 . A termékek lényeges tulajdonságait, jellemzőit már a megrendelést megelőzően megismerheti a konkrét árucikk információs weboldaláról. Részletes tulajdonságait a termékhez csomagolt használati utasítás tartalmazza. Ha a webáruházban található bármely termék minőségével, alapvető tulajdonságával, használatával, használhatóságával kapcsolatban, a weboldalon közölteknél több információra van szüksége, vagy a weboldalon közölteknél több információra van szüksége, kérjük, forduljon Ügyfélszolgálatunkhoz, készséggel állunk rendelkezésére.

2.3 A Szolgáltató webáruházában szereplő számítástechnikai eszközök két módon vásárolhatóak meg:
   - Kiskereskedelmi forgalomban a Szolgáltató üzlethelyiségeiben.
   - A professional.hu internetes portálon üzemelő webáruházon keresztül jelen Általános Szerződési Feltételek szerint.

2.4 Webáruház gyakorlati használatának leírása a "Használati útmutató" menüpontban található.

2.5 A Szolgáltató semmilyen magatartási kódex rendelkezéseinek nem veti alá magát.

3. MEGRENDELÉS

3.1 A termékek regisztrációval vagy az nélkül is megrendelhetők. Regisztrációra a főoldalon található Regisztráció menüpontban lévő adatlap kitöltésével kerülhet sor. A korábban rögzített adatok megváltoztatására belépés után van lehetőség. Regisztráció nélküli vásárláskor csak a megrendelés teljesítéséhez minimálisan szükséges adatok kerülnek rögzítésre. A regisztráció nélküli vásárlásnál nem jön létre regisztrált Ügyfél, így az ismételt vásárlások sem kötődnek egy konkrét személyhez ebben az esetben a minimálisan szükséges adatok megadása újból szükséges. A regisztráció nélküli vásárlásnak a hátránya az Ügyfél számára az, hogy nem tud élni az Webáruház kényelmi szolgáltatásival, amelyeket a regisztrált felhasználók tudnak igénybe venni. Regisztrációra bárki jogosult.

3.2. A Webáruház virtuális kosárba összeválogatott termék tekintetében a "Pénztár"/"Rendelési igény elküldése" funkciógombjának használatával rendelési igényét, mint vételi ajánlatot küldi el. Az igény beérkezését követően a Szolgáltató késedelem nélkül  - de legfeljebb 48 órán belül - visszaigazoló e-mail üzenetet küld az Ügyfélnek. A visszaigazolás tartalmazza az Ügyfél által a regisztráció vagy a vásárlás során megadott adatokat (pl. fizetési mód, számlázási, szállítási és átvételi információk), a rendelés azonosítóját, dátumát, a megrendelt termékek felsorolását, mennyiségét, a termékek árát, szállítási költséget és a fizetendő végösszeget, Ez a visszaigazoló e-mail nem minősül a Szolgáltató részéről az Ügyfél által tett ajánlat elfogadásának, és e visszaigazolással érvényes szerződés nem jön létre a Szolgáltató és Ügyfél között kizárólag a megrendelési igény webáruházunkba történő megérkezését igazolja.

3.3 Amennyiben a visszaigazoló e-mail az Ügyfél megrendelési igényének elküldésétől számított 48 órán belül Ügyfélhez nem érkezik meg, az Ügyfél mentesül az ajánlati kötöttség vagy szerződéses kötelezettség alól. A megrendelés és annak visszaigazolása akkor tekintendő a Szolgáltatóhoz, illetve a Ügyfélhez megérkezettnek, amikor az számára hozzáférhetővé válik. Amennyiben a visszaigazoló e-mailt 48 órán belül nem kapja meg, vagy abban hibát észlel, kérjük, vegye fel a kapcsolatot az áruház üzemeltetőjével a webshop@professional.hu e-mail címen, vagy forduljon Ügyfélszolgálatunkhoz.

3.4 Érvényes szerződés a felek között akkor jön létre, amikor a Szolgáltató a visszaigazolást követően egy újabb e-mailben értesíti az Ügyfelet a szállítás várható idejéről vagy az üzlethelyiségben történő átvehetőségéről. A szerződés akkor is létrejön, ha a visszaigazolás után a Szolgáltató a megrendelt terméket leszállítja a fogyasztó részére. A szerződés létrejöttével a megrendelés fizetendő végösszege nem változik.

3.5. Az Ügyfél tudomásul veszi, hogy a webáruházunkban végrehajtott megrendelés következményeként közötte és a Szolgáltató között, a megrendelt termékre magyar nyelvű adásvételi, ill. szállítási szerződés jön létre, amely írásban megkötött szerződésnek minősül. A megkötött szerződés teljesítéséről számla készül, az Ügyfél által megadott adatokkal. A szerződés dokumentumai, úgymint az Ügyfél megrendelése és a Szolgáltató visszaigazolása tárolásra kerülnek és azok később visszakereshetők.

3.6. Szolgáltató elállhat a szerződéstől, ha a szerződéskötést követően a terméket a jelen szerződésben rögzített feltételek mellett neki fel nem róható módon nem tudja az Ügyfél rendelkezésére bocsátani, azzal, hogy ennek okáról más hasonló termék felajánlása mellett az Ügyfelet tájékoztatni köteles. Köteles továbbá az Ügyfél által már megfizetett díjat vagy előleget soron kívül visszafizetni Ügyfél részére.

3.7. Szolgáltató a webáruházában feladott 1.000.000 Ft feletti összegű rendelési igényt az Ügyfél részéről érkezett ajánlatkérésnek tekinti. Az Ügyfél ezen igénye alapján a Szolgáltató egyedi árajánlatot ad a termékek szállítására vonatkozóan.

4. ÁRAK, DÍJAK

4.1 A vételár mindig a kiválasztott termék mellett feltüntetett összeg, amely ha nincs külön jelölve, az általános forgalmi adót már tartalmazza.

4.2 A termékek vételára nem tartalmazza a kiszállítás költségét, amelyekről a Szállítási díjak menüpontban tájékozódhat. A Webáruház a kiszállítási díjat az érvényben lévő díjszabás szerint a megrendelés feladása előtt automatikusan kiszámítja.

4.3 A Webáruházban található termékek árai eltérhetnek az üzleteinkben található termékek árától.

4.4 A legnagyobb gondosság mellett is előfordulhat azonban, hogy a Webáruházban téves ár jelenik meg. Különös tekintettel a nyilvánvalóan téves, a termék általánosan elfogadott vagy becsült piaci árától jelentősen eltérő irreális árra, a Szolgáltató nem köteles a terméket hibás áron szállítani, de felajánlhatja a helyes áron történő szállítást, melynek ismeretében Ügyfél elállhat megrendelésétől.

4.5 Az Eladó bármikor előzetes értesítés nélkül módosíthatja a Webáruházban található termékeket és árakat azzal, hogy a módosítás a Weboldalon történő megjelenéssel egyidejűleg lép hatályba. Ezen változtatások nem érintik a már megkötött szerződéseket.

4.6 Az oldalon lévő esetleges hibákért a Szolgáltató felelősséggel nem tartozik, ebből eredő károkért felelősséget nem vállal. Eltérés esetén a gyártó által megadott paraméterek érvényesek.

5. A MEGRENDELÉSEK TELJESÍTÉSE

5.1. Teljesítési határidő
A Webáruházban minden termékek esetében feltüntetetésre került a várható szállítási határidő. A visszaigazolt mennyiség és a raktárkészlet függvényében ettől eltérhet a tényleges teljesítési idő, amelyről a Szolgáltató munkatársa telefonon vagy e-mailen tájékozatja az Ügyfelet. A teljesítési határidő legfeljebb harminc (30) nap.
Ha a Szolgáltató a szerződésben vállalt kötelezettségét azért nem teljesíti, mert a szerződésben meghatározott termék nem áll rendelkezésére, illetve a megrendelt szolgáltatást nem áll módjában nyújtani, köteles erről az Ügyfelet haladéktalanul tájékoztatni, valamint a Ügyfél által fizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb harminc napon (30) belül visszatéríteni.

5.2. Fizetési módok
A Ügyfél kötelessége a vételár választott fizetési mód szerinti megfizetése. A választott fizetési módtól Ügyfél csak a Szolgáltató előzetes hozzájárulásával térhet el. Amennyiben a kiszállított termék vételárát az Ügyfél nem tudja megfizetni, vagy az áru a Szolgáltatónak fel nem róható okból nem adható át, a Ügyfél köteles a Szolgáltatónak megfizetni a megrendeléssel és szállítással kapcsolatos költségeit.

A termék vételárának kifizetése az alábbiak szerint történhet: 
Készpénzzel - üzleteinkben az áru személyes átvételkor 
Készpénzzel - futárnak az áru személyes átvételkor
Előre utalással: A Ügyfél a szállítás teljesítése előtt előre átutalással is kifizetheti a létrejött szállítási szerződésnek megfelelő ellenértéket. Ebben az esetben a Szolgáltató előleg bekérőt küld e-mailben, mely alapján az utalást el lehet végezni. A kiszállítás indítása, illetve az áru átadása azt követően lehetséges, ha az előlegbekérőn szereplő összeg a Szolgáltató bankszámlájára megérkezik.

5.3. Teljesítési hely
Megrendelt termékek személyesen átvehetők Üzleteinkben, vagy kiszállítás esetén a megrendelésben megadott címen.

6. AZ ELÁLLÁSI JOG

6.1 Az e pontban foglaltak kizárólag olyan természetes személyre vonatkozik, aki szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körén kívül jár el, aki árut vesz, rendel, kap, használ, igénybe vesz, valamint az áruval kapcsolatos kereskedelmi kommunikáció, ajánlat címzettje (a továbbiakban "Fogyasztó").

6.2 A fogyasztónak minősülő Ügyfél az áru átvételét követő 14 naptári napon belül (beleértve a 14. naptári napot is) jogosult indoklás nélkül elállni a szerződéstől a 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet rendelkezései szerint. Az elállási/felmondási határidő a termék adásvételére irányuló szerződés esetében attól a naptól számított 14 nap elteltével jár le, amelyen Ön vagy az Ön által megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy a terméket, több termék megrendelése esetén az utolsó terméket átveszi.

6.3 Ha Ön elállási/felmondási jogával élni kíván, elállási/felmondási szándékát tartalmazó egyértelmű nyilatkozatát köteles eljuttatni (például postán, telefaxon vagy elektronikus úton küldött levél útján) az alábbi címre:
PROFESSIONAL Computer Kft. 3100 Salgótarján, Kővár út 1.
e-mail: webshop@professional.hu

6.4 Fogyasztót nem illeti meg az elállási jog az alábbi esetekben:

  • olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet a fogyasztó kifejezett utasításai alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy olyan termék esetében, amelyet egyértelműen a fogyasztó személyére szabtak, illetve amely természeténél fogva nem szolgáltatható vissza
  • hang-, illetve képfelvétel, valamint számítógépi szoftver példányára vonatkozó szerződés esetében, ha az átadást követően a fogyasztó a csomagolást felbontotta.
  • a jogszabályok által meghatározott további esetekben

7. AZ ELÁLLÁSI JOG GYAKORLÁSA

7.1 Az elállási jog gyakorlása szaküzleteinkben lehetséges, vagy futárszolgálat igénybevételével a termék 3100 Salgótarján, Kővár út 1. szám alatti üzletünkbe történő visszajuttatásával.

7.2 Ha a fogyasztó eláll a szerződéstől, köteles a terméket haladéktalanul, de legkésőbb az elállás közlésétől számított tizennégy napon belül visszaküldeni, illetve a Szolgáltatónak vagy az által a termék átvételére meghatalmazott személynek átadni kivéve, ha a Szolgáltató vállalta, hogy a terméket maga fuvarozza vissza. A visszaküldés határidőben teljesítettnek minősül, ha a fogyasztó a terméket a határidő lejárta előtt elküldi.

7.3 A terméket sértetlen állapotban a számlával együtt kérjük visszaküldeni a Szolgáltató fenti címére. A Ügyfél köteles visszaszolgáltatni minden, eredetileg a termékhez mellékelt és átvett tételt (ideértve például a szoftvereket, kézikönyveket, vezetékeket, dokumentációt). Ha az Ügyfél a visszaküldött termékhez nem mellékel minden, részére eredetileg átadott tételt, a Szolgáltató fenntartja magának a jogot arra, hogy a hiányzó tételekért díjat számítson fel az Ügyfélnek.

7.4 A termék Szolgáltató címére történő visszaküldésének költsége Fogyasztót terheli. Az utánvéttel visszaküldött csomagot Szolgáltatónak nem áll módjában átvenni. A termék ügyfélszolgálaton történő személyes átadása is lehetséges. A visszaszállítás során a kárveszély az Ügyfelet terheli, ezért javasoljuk a terméket a gyári csomagolásban visszaküldeni.

7.5 A Szolgáltató haladéktalanul, de legkésőbb az elállásról való tudomásszerzésétől számított tizennégy (14) napon belül visszatéríti a Fogyasztó által ellenszolgáltatásként megfizetett teljes összeget, ideértve a teljesítéssel összefüggésben felmerült költségeket is (kiszállításért fizetett költséget is) azon a többletköltségeket kivéve, amelyek amiatt merültek fel, hogy Fogyasztó a Szolgáltató által felkínált, legolcsóbb szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozási módot választott. A visszajáró összeget Szolgáltató a Fogyasztó által igénybe vett fizetési móddal megegyező módon téríti vissza, vagy a Fogyasztó kifejezett beleegyezése alapján a visszatérítésre más fizetési módot is alkalmazhat, de a Fogyasztót ebből adódóan semmilyen többletdíj nem terhelheti.  A Szolgáltató jogosult a visszatérítést mindaddig visszatartani, amíg a Fogyasztó a terméket vissza nem szolgáltatta, vagy kétséget kizáróan nem igazolta, hogy azt visszaküldte. A kettő közül a korábbi időpontot vesszük figyelembe. Nem illeti meg Szolgáltatót a visszatartás joga, ha vállalta, hogy a terméket maga fuvarozza vissza.

7.6 A Fogyasztó kizárólag akkor vonható felelősségre a termékben bekövetkezett értékcsökkenésért, ha az a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használat miatt következett be. A Szolgáltató azonban követelheti a termék nem rendeltetésszerű használatából eredő kárának megtérítését.

8. JÓTÁLLÁS

8.1  Kötelező jótállás
A Szolgáltatót termékeire vonatkozóan a Polgári Törvénykönyv és a 151/2003. Korm. rendelet alapján jótállási kötelezettség terheli, amely azt jelenti, hogy a jótállás időtartama alatt a felelősség alól csak akkor mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után keletkezett, vagy nem rendeltetésszerű használatára vezethető vissza.
A jótállás időtartama (a jótállási idő) a tényleges teljesítéssel, tehát a terméknek a Ügyfél részére történő átadásával, vagy a termék üzembe helyezésével kezdődik.
Tartós fogyasztási cikknek minősülnek az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX.22.) Kormányrendelet mellékletében felsorolt termékek, melyekre a jogszabály (1) egy éves kötelező jótállási időtartalmat ír elő.
A jótállás egyéb feltételeit a termékre vonatkozó Jótállási jegy tartalmazza. A Szolgáltató nem vállal jótállást azért, hogy a termékek üzemeltetése minden esetben folyamatos és hibamentes lesz.
Jótállás esetén a Ügyfélt ugyanazon jogok illetik meg mint a kellékszavatosságról szóló részben feltüntetettek.
Felhívom a figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és jótállási igényt, illetve termékszavatossági és jótállási igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet, egyébként viszont Önt a jótállásból fakadó jogok az 1. és a 2. pontban meghatározott jogosultságoktól függetlenül megilletik.

8.2 Önkéntes jótállás
Szolgáltató az általa értékesített termékekre vonatkozóan a webáruházban, a termék ismertetőjében megjelölt időtartamú jótállást (garanciát) vállal, amely a kormányrendelet szerinti időtartamnál hosszabb is lehet. Amennyiben a Szolgáltató vagy Gyártó ettől eltérően plusz jótállást vállal azt a konkrét termék leírásában szerepelteti és a jogszabályban meghatározott időn túli jótállás feltételeit maga határozza meg. Szolgáltató az egyes termékekre vonatkozó jótállás időtartamát legkésőbb a termék Ügyfél általi átvételekor adott garanciajegyen (jótállási jegyen) szereplő adatok útján közli.
A jótállási igény a Szolgáltatónál vagy a jótállási jegyen szereplő javítószolgálatnál a jótállási jeggyel és a vásárlást igazoló számlával együtt érvényesíthető, mely az áruval együtt kerül átadásra az Ügyfél számára. A Ügyfél a kijavítás iránti igényét a jótállási jegyen feltüntetett javítószolgálatnál közvetlenül is érvényesítheti. A javításhoz általában a komplett termék visszajuttatása szükséges (ettől csak előzetes telefonos egyeztetés alapján tud a Szolgáltató eltekinteni)

8.3 A jótállási felelősséget kizáró tényezők:
Helytelen szállítás, tárolás, erőszakos külső behatás, elemi csapás (pl.: villámcsapás, túlfeszültség) okozta rongálódás, szakszerűtlen kezelés, poros, nedves környezetben való használat, hibásan telepített, nem jogtiszta szoftver vagy vírus okozta meghibásodás, természetes kopás, elhasználódás.
Amennyiben a javítás során kiderül, hogy a meghibásodás nem tartozik a jótállás körébe vagy a jótállási felelősséget kizáró tényezők miatt következett be a szerviz jogosult a szokásos, azaz a Szolgáltatónál érvényes javítási díjat felszámítani.
A jótállási kötelezettség nem vonatkozik azon hibára, amelynek oka a teljesítés után keletkezett. Ennek bizonyítása Szolgáltató terheli. A jótállás az Ügyfél törvényből eredő szavatossági jogait nem érinti.
A Szolgáltató az általa eladott áruk minőségéért hibás teljesítés esetén a Polgári Törvénykönyvben meghatározott szavatossággal felel.

9. KELLÉKSZAVATOSSÁG, TERMÉKSZAVATOSSÁG

9.1 Kellékszavatosság
Ügyfél a Szolgáltató hibás teljesítése esetén a Szolgáltatóval szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyv szabályai szerint, a szerződés teljesítésétől (átvétel időpontjától) számított 2 éves elévülési határidő alatt, azokért a termékhibákért, amelyek a termék átadása időpontjában már léteztek. Két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait érvényesíteni már nem tudja. Ön köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni.
Ügyfél a Szolgáltatóval szemben - választása szerint- az alábbi kellékszavatossági igényt érvényesítheti:
Kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha ezek közül az Ön által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a Szolgáltató számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a vállalkozás költségére Ön is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy - végső esetben - a szerződéstől is elállhat.
Választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban Ön viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a vállalkozás adott okot.
A teljesítéstől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha Ön igazolja, hogy a terméket, illetve a szolgáltatást a Szolgáltató nyújtotta. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban már Ön köteles bizonyítani, hogy az Ön által felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.

9.2. Termékszavatosság
Ingó dolog (termék) hibája esetén Ügyfél - választása szerint - kellékszavatossági jogát vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet. Termékszavatossági igényként Ügyfél kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti.
A termék akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.
Termékszavatossági igényét Ügyfél a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti.
Termékszavatossági igényét kizárólag az ingó dolog gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén Ügyfélnek kell bizonyítania.
A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:
- a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy
- a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy
- a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.
A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.
Felhívom figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet. Termékszavatossági igényének eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a gyártóval szemben érvényesítheti.

10. ADATVÉDELEM

10.1 Ügyfél a weboldalon történő regisztrációjával kijelenti, hogy jelen ÁSZF, és a web-oldalon közzétett Adatvédelmi nyilatkozat feltételeit megismerte és elfogadja, az abban foglalt adatkezelésekhez hozzájárul.

10.2. A Személyes adatokat Szolgáltató az Adatvédelmi nyilatkozatban leírt feltételek szerint kezeli.

11. FELELŐSSÉGI NYILATKOZAT

Ügyfél a weboldalt kizárólag a saját kockázatára használhatja, és elfogadja, hogy a Szolgáltató nem vállal felelősséget azokért a veszteségekért, költségekért, amelyek a weboldalakkal kapcsolatban, azok használatából vagy használhatatlanságából, nem megfelelő működéséből, meghibásodásából, számítógépes vírusból, vonal- vagy rendszerhibából, illetéktelen hozzáférésekből, az üzenetek tartalmának esetleges módosulásából, vagy más hasonló okból eredő károkért. Szolgáltató kizár minden felelősséget a Weboldal használói által tanúsított magatartásért, s teljes mértékben együttműködik az eljáró hatóságokkal, bíróságokkal a jogsértések felderítése végett.

A weboldalainkon megjelenő adatok és információk kizárólag tájékoztatási célt szolgálnak. Azok tartalma rendszeresen frissítésre kerül, ennek ellenére sem áll módunkban az információk esetleges hiányosságai, pontatlanságai esetére felelősséget vállalni. A szolgáltatás oldalai olyan kapcsolódási pontokat (linkeket) tartalmazhatnak, amely más szolgáltatók oldalaira vezet. Ezen szolgáltatók adatvédelmi gyakorlatáért és más tevékenységéért Szolgáltató nem vállal felelősséget.

A Szolgáltatót semminemű felelősség nem terheli az Ügyfél által tévesen és/vagy pontatlanul megadott adatok, az elvesztett, elfelejtett, vagy az illetéktelenek számára bármely nem a Szolgáltatónak felróható okból hozzáférhetővé váló jelszó miatti szállítási késedelemért, egyéb problémáért, hibáért, illetve a regisztrált adatok ügyfél által történő megváltoztatásából eredő kárért.

Amennyiben Ügyfél a weboldalon kifogásolható tartalmat észlel, és azt jelzi a Szolgáltatónak, a Szolgáltató jogosult az információ haladéktalan törlésére vagy annak módosítására, amennyiben jelzést megalapozottnak találja. A felhasználók a Weboldal használata során esetlegesen elérhetővé tett tartalmat a Szolgáltató jogosult, de nem köteles ellenőrizni, és a közzétett tartalmak tekintetében a Szolgáltató jogosult, de nem köteles jogellenes tevékenység folytatására utaló jeleket keresni.
Amennyiben a Jogi nyilatkozatot és az adatvédelmi feltételeit a Szolgáltató módosítja, a változásokat a portál nyitóoldalán megfelelően közzéteszi és a módosításra a felhasználók figyelmét felhívja.

12. JOGÉRVÉNYESÍTÉSI LEHETŐSÉGEK 

12.1. Az Ügyfél a termékkel vagy a Szolgáltató tevékenységével kapcsolatos fogyasztói kifogásait az Ügyfélszolgálaton terjesztheti elő.
A hatályos jogszabályok értelmében a szóbeli panaszt a Szolgáltató azonnal kivizsgálja, és szükség szerint orvosolja, amennyiben a panasz jellege ezt megengedi. Ha az Ügyfél a panasz kezelésével nem ért egyet, vagy a panasz azonnali kivizsgálása nem lehetséges, akkor a Szolgáltató a panaszról és az azzal kapcsolatos álláspontjáról jegyzőkönyvet vesz fel, és annak egy másolati példányát személyesen közölt szóbeli panasz esetén az Ügyfélnek átadja, telefonon közölt szóbeli panasz esetén legkésőbb az írásbeli panaszról szóló válasszal egyidejűleg megküldi az Ügyfélnek.
A Szolgáltató az írásbeli panaszt a beérkezését követően 30 napon belül köteles megvizsgálni és érdemben megválaszolni valamint gondoskodni arról, hogy a válasz az Ügyfélhez eljusson.  A panaszról felvett jegyzőkönyvet és a válasz másolati példányát a Szolgáltató öt évig megőrzi.

12.2. Felek vitájukat elsősorban békés úton próbálják rendezni, azonban ennek hiányában az Ügyfél az alábbi jogérvényesítési lehetőségekkel élhet:
Bejegyzés a vásárlók könyvébe.
A vásárlók könyve a Szolgáltató üzleteiben elérhető, s a beírt bejegyzésekre a Szolgáltató 30 napon belül írásban válaszol.

Panasztétel a fogyasztóvédelmi hatóságoknál.
Ügyfél fogyasztói jogainak megsértése esetén jogosult panasszal fordulni a lakóhelye szerint illetékes fogyasztóvédelmi hatósághoz. A panasz elbírálását követően a hatóság dönt a fogyasztóvédelmi eljárás lefolytatásáról.

Békéltető testület.
A termékek minőségével, biztonságosságával és a termékfelelősségi szabályok alkalmazásával, valamint a szerződés megkötésével és teljesítésével kapcsolatos fogyasztói jogvita bíróságon kívüli, békés rendezése céljából az Ügyfél kezdeményezheti ezen eljárást a lakóhelye szerint illetékes szakmai kamara mellett működő békéltető testületnél:
Nógrád Megyei Békéltető Testület
3100 Salgótarján, Alkotmány út 9/A.
Tel: 32/520-860, Fax: 32/520-862
e-mail: nkik@nkik.hu

Bírósági eljárás.
A Polgári Törvénykönyvről szóló 1959. évi IV. törvény, valamint a Polgári Perrendtartásról szóló 1952. évi III. törvény rendelkezései szerint.

12. EGYÉB FELTÉTELEK

A jelen ÁSZF hatálya kiterjed a Magyarország területén nyújtott minden olyan elektronikus kereskedelmi szolgáltatásra, amely a professional.hu domain alá tartozó weboldalakon található elektronikus áruházon keresztül történik. Jelen webáruház biztonsági foka megfelelő, használata nem jelent kockázatot, azonban javasoljuk, vírus védelmi szoftverek használatát friss adatbázissal, az operációs rendszer biztonsági frissítéseinek telepítését.
A Weboldalon való vásárlás feltételezi az Ügyfél részéről az Internet technikai és műszaki korlátainak ismeretét és a technológiával együtt járó hibalehetőségek elfogadását.

A jelen Feltételekben nem szabályozott kérdésekben az 1959. évi IV. törvény (Ptk.), az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény ("Ektv.") az egyes tartós használatra rendelt termékek jótállási kötelezettségéről szóló 151/2003. (IX.22.) Korm. rendelet, illetve a távollévők között kötött szerződésekről szóló 45/2014. (II.5.) Korm. rendelet rendelkezései az irányadók. Európai Parlament és a Tanács 2011/83/EU irányelvének rendelkezéseit

A Szolgáltató bármikor jogosult jelen ÁSZF feltételeit egyoldalúan módosítani.
A Szolgáltató szaküzleteiben és internetes áruházában csak háztartásban használatos mennyiségekre vonatkozó rendeléseket szolgál ki.

Érvényes: 2014. november 03-tól.










Üzleteink
Címünk
Elérhetőség
Nyitva tartás
Tel.: +36 (32) 520-540, +36 (21) 333-2070
Fax: +36 (32) 520-541
Mobil: +36 (30) 377-3440
E-mail: info@professional.hu
Munkanapok: 8:30-16:30
Szombat: 9:00-12:30
Vasárnap: zárva
 
Tel.: +36 (37) 500-244
Tel. / Fax: +36 (37) 500-243
E-mail: gyongyos@professional.hu
Munkanapok: 9:00-17:00
Szombat: zárva
Vasárnap: zárva
 
A projekt az Európai Unió támogatásával, az Európai Regionális Fejlesztési Alap finanszírozásával valósult meg. Széchenyi Terv
A terméket elhelyeztük a kosárban / A terméket kivettük a kosárból
Az oldal sütiket használ a felhasználói élmény fokozása céljából. Az oldal böngészésével elfogadja ezt.
Rendben