A kosár üres
Kosár Pénztár

Termék kategóriák

Szolgáltatásaink

Szolgátatásainak
Komplex szervizszolgáltatási tevékenységünk lefedi a teljes IT üzemeltetési folyamatot.
Felkészült szakembereink segítségével hatékonyan támogatjuk a Partnereink IT infrastruktúra üzemeltetését. Szolgáltatásunk keretében vállaljuk a megrendelt új eszközök telepítését, beüzemelését, meglévő rendszerhez történő illesztését és üzemeltetését.
Szállítóinkkal stabil, hosszú távú üzleti és személyes kapcsolatokat építettünk ki, így garantálva partnereinknek a megbízható, biztos szerviz- és üzemeltetési hátteret. Munkatársaink képzésére nagy hangsúlyt fektetünk, rendszeresen részt veszünk szakmai oktatásokon, tanfolyamokon, továbbképzéseken, ill. értékesítési tréningeken.

Szervíz
Cégünk alaptevékenysége a garanciális és garancia időn túli számítástechnikai eszközök bővítése, javítása, karbantartása.
Vállaljuk újonnan telepített vagy már üzemben lévő informatikai eszközök karbantartását, bővítését, javítását, teljes körű karbantartási feladatainak ellátását, szerződéses, átalánydíjas, vagy esti ellátási formában.
Szerviz szerződés kínálatuk lefedi a teljes üzemeltetési folyamatot, kérés esetén kiemelt rendelkezésre állást biztosítunk.
A hardver és szoftver problémák elhárítását - a felmerült problémától függően - a helyszínen illetve saját telephelyeinken végezzük. A teljes körű szervizellátás és szolgáltatás magában foglalja az ügyfeleinknél üzemelő számítógépek garanciális, garancián túli, eseti, és üzemeltetési szerződés keretében végzett javítását és szakmai támogatását. Az egyedi felhasználói igényeket képzett szakembereink képesek kielégíteni.

Garanciális javítások
Üzleteinkben megvásárolt valamennyi termék garanciális javítását a jótállási jegyen feltüntetett szervizekben, vagy saját szervizeinkben is kérheti.

A rugalmasan konfigurálható, részegységekből épített számítógépek jótállását általában kizárólag az összeszerelést végző üzlet biztosítja. A vevőnek nincs választási lehetősége a szervizek között.
A garanciális szolgáltatás színvonala és minősége elsősorban az összeszerelést végző és így a garanciális szolgáltatást nyújtó üzlet felkészültségétől függ.
Ritkán fordul elő, hogy garanciális feladatok ellátásával az üzlet tőle független szakszervizt bíz meg, ez inkább csak az áruházláncokra jellemző. Ebben az esetben nagyon változó a szervizekkel lefedett területek nagysága. Előfordulhat, hogy meghibásodás esetén akár 100km-t is meghaladó távolságra található az adott eszköz legközelebbi garanciális szervize. Ide kell eljuttatni a hibás készüléket, ha a hiba nem egyértelműen produkálható, vagy szoftver jellegű, akár többször is.
A későbbi meglepetések elkerülése érdekében javasoljuk, hogy vásárlásakor ezt is vegye figyelembe, és a garanciális feltételekről tájékozódjon az üzletben.

Márkaszervizekkel együttműködve végezzük, az alábbi készülékek garanciális javítását:
Samsung: monitorok, nyomtatók, többfunkciós eszközök, az általunk értékesített részegységek (optikai meghajtó, merevlemez)
HP: az általunk értékesített készülékek
Valamennyi általunk értékesített eszköz.

Garancián túli javítások
Vállaljuk számítástechnikai eszközök helyszíni, vagy szervizünkben történő eseti javítását a szervizben kifüggesztett vállalási szabályzatban részletezetteknek megfelelően, a kifüggesztett díjtételekkel.

Rendszerüzemeltetés
Az információs rendszerek használat ma már szinte minden vállalkozásnak létkérdés, ahogyan ezek folyamatos és felügyelt működtetése is. Tapasztalataink szerint a legnagyobb rendelkezésre állás biztosításának egyik legjobb formája a megfelelő felkészültséggel rendelkező szolgáltató megbízása, szolgáltatási szerződés keretében.

Társaságunk több kisebb és nagyobb partnerének - igényeikhez igazodva és megelégedésükre- hosszú évek óta nyújt rendszerfelügyeleti szolgáltatásokat és biztosít megfelelő műszaki és szakmai hátteret. Ennek keretében -a megbízástól függő mértékig - megismerjük partnerünk rendszerét, a rendszer biztonságos üzemeltetése és a leállások minimalizálása érdekében javasoljuk és elvégezzük a szükséges lépéseket. Meghibásodás esetén gyors rendelkezésre állást és hibaelhárítást, ehhez jó minőségű alkatrészt és megfelelő kellékanyagot biztosítunk. Vállaljuk garanciális eszközök ügyintézést és a készülékek szervizbe szállítását. Szükség esetén cserekészüléket biztosítunk. Támogatást nyújtunk technológiai trendek követéséhez, fejlesztési lehetőségekhez.Rendszerfelügyeleti megoldásaink kiterjednek a munkaállomásokra, szerverekre, hálózat felügyeletre, és a felhasználók munkájának támogatására.

Hálózatok építése, felügyelete
Vállaljuk komplex vezetékes és vezeték nélküli LAN és telefon hálózatok felmérését, tervezését, kivitelezését, meglévő hálózatok bővítését. Szívesen adunk tanácsot a megfelelő rendszer kiválasztásához. Mind a hálózatépítéshez, mind pedig a hálózati hozzáféréshez szükséges hardver termékek széles skáláját kínáljuk. Hálózat építésekor minőségi eszközöket, alkatrészeket, kábelezési rendszereket építünk be. Az általunk kivitelezett strukturált hálózatokra akár 20 év jótállást is vállalunk. Passzív hálózati elemek terén rendelkezünk az R&M Freenet installer, aktív eszköz forgalmazásához, telepítéséhez és felügyeletéhez szükséges, alapos szakértelmet biztosító eszközök szakvizsgáival és partneri minősítéseivel.
Elsősorban a D-Link a HP a TP-Link és Linksys eszközeit kínáljuk, de igény esetén más gyártók termékeit is szállítjuk.

Számítógépek összeszerelése
Évente közel 800 db rugalmasan konfigurálható számítógépet szerelünk össze és értékesítünk PST márkanéven. A gépek részegységeit szervizünk tapasztalatai alapján válogatjuk és konfiguráljuk. Az a széles körű szakmai tapasztalat, melyet munkatársaink több, mint 20 év alatt a számítástechnika területén felhalmoztak, garancia az egyedi számítógép konfigurációk magas színvonalú, rugalmasan alakítható kivitelezésre. Munkatársaink számos szakképesítéssel és szakmai elismeréssel rendelkeznek, amely lehetővé teszi egyedi igények gyors és rugalmas kielégítését is.

Szoftver telepítés
Amennyiben szoftvert is rendel a választott termékhez, külön kérésére feltelepítjük, így a terméket az átvételt követően azonnal használatba tudja venni.

Távsegítség
Vannak olyan problémák, amelyek megoldásághoz nem szükséges a helyszínre mennünk, mert távolról is tudjuk kezelni. Így a megoldás sokkal gyorsabb és a javítási költség is alacsonyabb lesz. A távsegítség igénybevételéhez működő internet kapcsolatra és egy Teamviewer nevű programra van szükségünk.
Munkatársunk a számítógépébe belépve, átveszi az irányítását az ön egere és billentyűzete fölött, hogy kijavítsa a számítógépe hibáit, vagy megmutassa Önnek, hogyan kell beállítani, illetve használni bizonyos alkalmazásokat. Ön mindezt látja a monitoron és nyomon követheti. A szolgáltatás igénybevétele előtt kérjük hívjon fel minket a +3632 520540 telefonszámon.
További részletekért kattintson ide.
A távsegítség azonnali indításához kattintson ide.

Üzleteink
Címünk
Elérhetőség
Nyitva tartás
Tel.: +36 (32) 520-540, +36 (21) 333-2070
Fax: +36 (32) 520-541
Mobil: +36 (30) 377-3440
E-mail: info@professional.hu
Munkanapok: 8:30-16:30
Szombat: 9:00-12:30
Vasárnap: zárva
 
Tel.: +36 (37) 500-244
Tel. / Fax: +36 (37) 500-243
E-mail: gyongyos@professional.hu
Munkanapok: 9:00-17:00
Szombat: zárva
Vasárnap: zárva
 
A projekt az Európai Unió támogatásával, az Európai Regionális Fejlesztési Alap finanszírozásával valósult meg. Széchenyi Terv
A terméket elhelyeztük a kosárban / A terméket kivettük a kosárból
Az oldal sütiket használ a felhasználói élmény fokozása céljából. Az oldal böngészésével elfogadja ezt.
Rendben